1 saat önce
Dördüncü dönem için güven tazeleyen Gaziantep Futbol Kulübü Başkanı Memik Yılmaz ve yönetimi kolları sıvadı. Kırmızı-Siyahlı kulüp, M'baye Niang için harekete geçti. Gençlerbirliği’nden resmen ayrılan oyuncu için Gaziantep FK'lı yöneticiler resmi teklifte bulunurken bu futbolcunun gelmeye sıcak baktığı öğrenildi.