1 saat önce
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Gaziantep FK kongresinde konuşarak, şehrin en önemli markasının Gaziantep FK olduğunu belirterek, “Memik Başkanımızın Gaziantep Futbol Kulübü’ne verdiği emek gerçekten takdire şayandır. Kendisini, bu kulübün tarihine iz bırakmış en önemli başkanlardan biri olarak görüyorum. Hastanede tedavi gördüğü süreçte dahi beni arayarak tek gündeminin Gaziantep Futbol Kulübü olduğunu, kulübün desteğe ihtiyacı bulunduğunu ifade etti. Bu yaklaşım, göreve ve bu armaya duyduğu bağlılığın en açık göstergesidir. Geçtiğimiz sezonda Şehitkamil Belediyesi olarak Gaziantep Futbol Kulübü’nün göğüs sponsoru olmaktan büyük gurur duyduk. Çünkü Gaziantep FK, sadece bir futbol kulübü değil, bu şehrin en önemli markalarından ve ortak değerlerinden biridir. Bu kulübün güçlü olması, Gaziantep’in güçlü olması demektir. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da şehrimizin ortak değeri olan Gaziantep Futbol Kulübü’nün yanında olmaya, üzerimize düşen her türlü desteği vermeye devam edeceğiz. Birlik ve beraberlik içerisinde hareket ettiğimiz sürece Gaziantep FK’nın çok daha büyük başarılara imza atacağına yürekten inanıyorum.” dedi.