1 saat önce
Protokol ve Spor Camiası Tek Yürek Oldu
İlçeye büyük bir gurur yaşatan yeşil-beyazlı ekibin şampiyonluk kutlama programı, mülki amirleri ve spor camiasının önemli isimlerini bir araya getirdi. Törene; Yavuzeli Kaymakamı Osman Sarı, Belediye Başkanı Mehmet Kaya, Yavuzelispor Kulübü Başkanı Emin Kaya, Teknik Direktör Ahmet Teke, Gaziantep Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Ömer Alper Köroğlu, ASKF eski başkanı Cuma Reyhan, eski futbol il temsilcisi Vakıf Demir, kulüp yöneticileri ve şampiyonluğun mimarı futbolcular katıldı.

"Bu Başarı Gençlerimize İlham Olacak"
Yavuzeli Kaymakamı Osman Sarı, Yavuzelispor’un sezon boyunca ortaya koyduğu azim, mücadele ve karakterli oyun övüldü. İlçe protokolü, teknik heyeti ve futbolcuları tek tek tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Sarı, "Namağlup şampiyonlukla taçlanan bu anlamlı başarının ilçemiz sporuna ve gençlerimize büyük bir ilham olmasını diliyoruz. Emeği geçen tüm sporcularımızı, teknik ekibi, kulüp yönetimini ve her zaman takımının yanında olan cefakar taraftarlarımızı yürekten kutluyoruz."

Yeni Hedef: Süper Amatör Lig!
Hiçbir maçta mağlubiyet yüzü görmeden bir üst lige damga vurarak çıkan Yavuzelispor, gözünü şimdiden Süper Amatör Lig’e dikti. Kutlamalarda, yeni ligde de aynı disiplin ve ruhla mücadele edileceğinin sinyalleri verildi. 

